amendement: verkorte versie van het "manifest"

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Apr 30 16:48:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> tegen mijn voornemens in toch maar ff meegelezen en van commentaar
> voorzien:
>
> Op 30-apr-2006, om 13:52 heeft Bart Meerdink het volgende geschreven:

> niet alle mensen. wel veel bestuurders.

Dacht het toch wel hoor, denk nog eens over de ombudsman die de grote
kiezersverschuivingen in verband bracht met het veminderde vertrouwen in
een slecht fuctionerende overheid.

(knip)

> die garanties zijn er niet hè.

Jawel, dat is nou juist de clou. Het soort vragen (specifiek, niet
'vissen'), de vernietingstermijn, de toegang, dat alles wordt bewaakt
door de rechter die het beheer heeft en die zich gebonden weet door een
onafhankelijk statuut. Alle query's op de databank worden
mee-geregistreerd en staan ter beschikking van de rechtbank (en de
verdediging voor zover er een verband is met de client). Gebruik
waarvoor de databank niet bedoeld is wordt geweigerd.

> goed plan
> en neem iemand in de arm die wat weet van (massa) media.

> hmmm.
>
> integreer in andere partijen in wie d66 ers zich kunnen vinden. want
> die zullen er ook baat bij hebben.
> anders is het zonde van de energie, een splinter met een partij-
> apparaat moet je niet in leven willen houden.

Ach, het is net zoals bij de effectenbeurs, als iedereen negatief is,
zelfs de allerlaatste columnist (vgl. André Manuel van je ikon stukje),
is de bodem bereikt en gaan we stijgen, vice versa.

Eigenlijk is D66 de grootste partij, alleen de mensen weten het nog
niet... ;-)

(okee, komen ze ook nooit achter, dat is wel minder...)

Bart