Hoe kan ASO de Polen en Tjechen beter steunen

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Apr 29 17:23:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger, het gaat hier om *Europese* regels. Die gelden dus voor alle
chauffeurs uit de EU (vanaf eind 2009 pas..), ook de Polen.... Het
lijkt me dus eerder een maatregel die de eisen aan 'de Polen' optrekt
tot het niveau van de oudere lidstaten. Dat dit voor Nederland nieuw
is betekent wellicht dat de Nederlandse chauffeur al die jaren een
concurrentievoordeel (maar veiligheidsnadeel) op anderen heeft
gehad...?

Groeten,
Mark Giebels