Van der Laan in TweeVandaag...

Fri Apr 28 13:09:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kon net "foutje" moeilijk verbeteren...

De enquete werd gedaan onder het vaste panel, in deze degenen die al eerder
aangaven D66 te hebben gestemd (doe zelf toevallig ook mee aan TweeVandaag
en kreeg als D66-stemmer ook deze vragen ge-emailed). De tekst over de
interviews betreft niet de enquete en daarvan de uitslagen maar de
reportagbe waarin o.a. lijster Kees van Loon zat.