Koerscrisis: Van der Laan is CDA zat

HESSE Eelco EHesse at EUROPARL.EU.INT
Thu Apr 27 14:09:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je ziet dat timing alles is. Lousewies had natuurlijk in de luwte van
het Europees Palement moeten blijven om nu vanuit de coulissen op te
staan. Daardoor kan Sophie in 't Veld wel een onbevangen geluid laten
horen. Van deze twee lijkt mij overigens Louseies het grotere talent,
maar helaas afgebrand door steun aan ASO. Langzamerhand weet ik het ook
niet meer; wij nemen Femke Halsema op het schild en laten Groen-Links
weer eens een volkomen verkeerde voorman kiezen. Also sprach
Zarathustra...