Politiek / Cijfers als nieuwe religie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Apr 26 08:31:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind dit een van de meest interessante opmerkingen van de laatste
maanden op deze lijst, Mark. De USA is binnenslands libertair (ieder voor
zich, de sterkste de machtigste) en buitenslands paternalistisch
(imperialistisch).

Een voorbeeld van het eerste: de huidige plannen om gemeentes en counties
elke zeggenschap over kabelbeheer te ontnemen waardoor zelfs rampen worden
overgeleverd aan winstzoekers.
hv,u
------