Democratie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Apr 26 08:25:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vanuit Utrecht begint de victorie. Eerst verloren de neolibs de verkiezing
voor de plaatselijk lijsttrekker, en vervolgens moest de belangrijke neolib
ook nog wijken voor een dame die als wijkactivist met voorkeurstemmen
voorrang kreeg.

Kijk, zo moet het gaan. Terugdringen en wegjagen van de domme (en helaas
vaak ook jonge) marktisten in D66.
hv,u
------