Koerscrisis: Oorlog in D66

Sat Apr 22 17:10:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

't Wordt spannend...

Lees net in de bestuursbrief
dat het een oude vertrouwde poststemming tot uiterlijk 23 juni wordt
maar nu dan direct en alleen nog op de lijsttrekker
aangevuld met degenen die op het congres 24 juni pas hun stem uitbrengen.

Benieuwd of er geen gedonder ontstaat over alle overtreden partijregels
met deze vervroeging en overtreden van voorgeschreven termijnen (profiel
vooraf)
en toch de ouderwetse poststemming ipv sinds enige tijd alleen
congresstemming.

Nog benieuwder hoe kandidaten Pechtold (Boris niet meer neem ik maar aan)
en naar verwachting Lousewies en welke anderen
liggen onder alle betrokken, stemmende leden,
in vergelijking met de inner crowd die het congres bezoekt,
en of dat meewoog bij het bestuur toch maar tot een poststemming
onder alle leden i.p.v. alleen congresbezoekers te besluiten.

En benieuwd naar de campagnes en campagnebijeenkomsten
gezamenlijk of van kandidaten afzonderlijk die leden in den lande opzoeken,
en de te verwachten voorkeursacties in deze ultieme strijd om het
leiderschap...

Fritz