Koerscrisis: Oorlog in D66

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Apr 21 15:10:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze is bezig aan haar derde of vierde termijn, door al die postmoderne en
neoliberale kornuiten wordt zij gezien als "links" (zoiets fluistert men
dan). De klojo's probeerden haar laatst van de lijsttrekkerplaats te
wippen, maar dat lukte net niet. In haar eentje heeft ze er voor gezorgd
dat D66 in Utrecht ging van 1 naar 3 zetels.
hv,u
------