Koerscrisis: Oorlog in D66. Hoe geloofwaardig is D66 nog ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Apr 21 17:24:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>
To: <D66 at nic.surfnet.nl>
Sent: Friday, April 21, 2006 1:02 PM
Subject: Re: Koerscrisis: Oorlog in D66. Hoe geloofwaardig is D66 nog ?

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat heb je er nu van als je in Haagse politiek 'de problemen' meent op te
> kunnen lossen. ;)
Ben ik even blij dat niet te hoeven dan.

> Er zijn er nog steeds die denken 'harde maatregelen' te hebben getroffen
> en Nederland van de ondergang te hebben gered. Het is zo erg zelfs dat de
> rek er volledig uit is. Bovendien in strijdt met EU-afspraken.

Nederand gered, zichzelf helemaal opofferend. Reddeloos dus?

> Met een dergelijke 'move' gaf D66 aan wat de andere partijen met haar
> konden doen. Die 'regeringsgeilheid' (sommigen noemen het
> regeringsverantwoordelijkheid nemen. Kun je natuurlijk niet meer vol
> blijven houden na dergelijk zelfkritiek) wordt nu duur betaald. Wil jij
> het lijstje eens maken van wat D66 wel allemaal niet binnen heeft gehaald
> en gerealiseerd?

Ik kijk wel uit, ik stem wel op een ander, is veel sneller gedaan:))))))))

> En voor elk met een score aangeven welke typisch des D66 zijn?

Na u.

> Het is een fabeltje, Ger. Je wordt er niet betere van, je kunt hooguit
> beter functioneren. De problemen blijven ook, en dienen als dan alsnog te
> worden opgelost.

Maar dan door anderen begrijp ik, oftwel puinhoop ruimen.

> Die waren klaar met D66 en moeten nu nodig hun eigen plaatje weer eens op
> poetsen. De verkiezingen komen er weer aan ......

Zeg dat even tegen de top van D'66:)))))

> Verdonk beroept zich ook al op die vermeende vrijheid, of hebben ze
> spontaan/electoraal het belang van het duaale nu ineens ingezien?

Wordt drukke tijd voor Harry Potter, waar moet hij al die sorry's gaan
laten?

> Een succesje voor Pechtold?
Doet hij mee aan de staatsloterij dan?

> Het is een raar land, extreem ook.
> Gelukkig is de bevolking (nu) beschermt tegen extremisten.

Oja, is het kabinet al gevallen dan, heb ik wat gemist zeker?

Ger