je kon er op wachten.....

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Apr 20 09:27:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-A en andere democs,

Jawel hoor ..... je kon er op wachten. :)

Zou het woord 'ongeloofwaardig' nooit gebruikt hebben, aldus Minister
Brinkhorst, in een interview met de NOS.

D66 is een partij die (let wel) aan masochisme doet, vervolgt ie. Ja ok,
in andere (nauwelijks te volgen) bewoordingen, als de lat hoog leggen,
enzo.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Masochisme
masochisme: plezier in het ondergaan en onderdrukken van pijn

Kijk, daar was ik nu nooit opgekomen. :)

Oh, of ik die term gebruikt zou hebben? Met een Brinkhorst in de partij
valt daaraan niet te ontkomen, lijkt me. :)

Maar ja, het is ook zo'n Haagse partij geworden. :)

Henk Elegeert