Die Rutte toch

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Apr 14 12:14:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> Is dat op zijn D'66-tigst. Je hoort niet bij D'66 dus je kop houden
> hier. Net zoals het ging op het forum destijds op de site. Snel sluiten
> als er commentaar komt.
> Zelfs ik geloof dat niet, jij wel bart?
>
> Ger

Ger, je bent degene die hier het meeste post, maar je hebt weinig
affiniteit met D66. Het onderwerp is vrijzinnige en sociaal-liberale
politiek maar jij ben onafgebroken aan het mopperen en klagen.

Totaal gefixeerd op mensen in de problemen, zonder echt in te gaan op
waardoor ze in die situatie terecht gekomen zijn of hoe ze er het best
uit te krijgen zijn.

En spijtig genoeg de werkelijkheid verdraaiend al naar het je uitkomt,
zodat ik niet meer weet wat ik wel en niet van je moet geloven.

Sorry, maar bij D66 gaat het bij het signaleren van problemen ook
tegelijkertijd om inzicht te verwerven in hoe het beter kan.

Bij andere partijen als het goed is overigens ook.

Over hoe je wel iets kunt bereiken met zou je bijvoorbeeld uit het
volgende artikeltje kunnen lezen:
http://www.trouw.nl/novumnieuws/laatstenieuws/article282305.ece ('Van
Hoof: sneller voorschot op uitkering')

Bart