Die Rutte toch

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Apr 12 12:34:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Mark,

Niet zo serieus nemen die Rutte, hij wil graag lijstrekker worden en winnen
van Verdonk. Na die tijd veranderen de meningen weer drastisch. Hij wil op
rechts ook wat binnenhalen dat is alles.
Als straks iedereen bereid is voor een habbekrats te gaan werken kan dat
toch, misschien wel gratis of op sommige plekken als je geld
meebrengt.:)))))
Dan hebben we de Polen ook niet meer nodig, geen WW-ers en WAO-ers meer. Die
overgelopen grote pot van geld kan Zalm dat nog beter gebruiken om te
voldoen aan de EMU.
De maakbare samenleving is er toch ook voor een groot deel, de rijken rijker
en de armen armer. het enige is de woorden kunnen en willen hetzelfde maken.
Net als in de Land(tuin)bouw blijven roepen dat die klotehollanders niet
willen zodat je meer mensen uit het oosten mag halen, en anders maar
illegaal.
Onbegrijpelijk ook toch als er ergens een CAO-loon staat van 1600 Euro, en
de werkgever zegt er 1300 te betalen en kan Polen krijgen voor 800 Euro, dat
die Hollanders er niet onderdoor willen. Die moeten toch met gemak voor 700
euro aan de slag willen. Vaste lasten er af en je pakt gewoon nog een
baantje van die grote van orde en je hebt nog wat te vreten ook. Wel zorgen
dat je continu aan de slag blijft anders moet je 3 maanden vasten, wordt je
afgesloten en uit je woning gezet. Maar er komt zoveeeeeeeel werk aan als je
Rutte hoort dus wat maken we ons nog druk? Alleen is de vraag nog voor wie?
Dat laatste is natuurlijk in het belang van de doorstroming zou ASO zeggen.
En och, plaggehutjes hebben ook wel iets toch? Of misschien dat D'66 nog een
subsidie kan veroveren op een waterdichte doos:))))))
Heel adequent en daadkrachtig.

Onze economie doet het zo goed dat het morgen zichtbaar is in den Haag. Zal
waarschijnlijk geheel in de kleur zijn van het volgende kabinet.

Ger