Die Rutte toch, ook al reklame voor links, wie het dat gedacht.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Apr 12 07:37:20 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Er is nog een verschil toch tussen mensen die niet kunnen werken om
bijvoorbeeld lichamelijke redenen of mensen die niet kunnen werken omdat het
werk er niet is of men liever Polen of zo haalt omdat die men lekker kan
uitbuiten, zoals momenteel al gebeurt. Je weet wel, die luie mensen die
perse niet willen meegaan in die trent van je te barsten werken tegen minder
dan weinig.
De Geus een tijd geleden niet gehoord? Hoe prachtig het zou zijn als mensen
liggende op hun ziekbed hun werk zouden kunnen doen. Heerlijk toch, maar wel
tegen een verlaagd loon natuurlijk want de productie is dan minder en de
Oost-Europerianen doen het tenslotte ook voor minder.
Ongeacht wat eraan mankeert dan, je kan dan toch minimaal toch wel werken
tot, laten we royaal zijn, een dagje voor je overlijdt?

Dat was een oud-vakbondsman, die altijd het tegenover gestelde aanzwingelde
en nu tbv dat baantje als minister omdraaide als een blad aan een boom. Ik
schaam me diep voor zo'n slappe kwast.

Ger