Verdonk (was wat Fluxiaans)

Fri Apr 7 07:41:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ook buitenlanders die haar niet verstaan mogen haar,
doordat ze sterk (onafhankelijk) en ongekunsteld overkomt,
wat mooi contrasteert met de typische slangenworstelaars
die de meeste politici van zichzelf maken.
Het is dus niet alleen dat ze gewoon het omgekeerde zegt
van de papegaaiencircuits die onze nepdemocratie vormen,
maar haar houding en gezicht spreken al boekdelen.
Een sterke vrouw die niet vals is, dat spreekt aan.