Zo worden we dus belazerd. Grenzen vanaf volgend jaar open voor Polen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Apr 1 08:23:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoever kan jij omlaag met je tarieven om eem beetje werk te houden en net
niet dood te gaan en waarom deed je dat niet eerder?
Appie moet trouwens dan wel heel erg gaan zakken en zullen er nog velen
falliet moeten gaan. Niet erg hoor, we hebben een riante WW, dus de
werknemers hoeven niks te vrezen. De rest vullen we wel op met Polen, ook de
schappen.
Hoe denk je het trouwesn in te vullen met de prijzen hier, ik bedoel dan de
hypotheken, huren, andere verplichtingen die mensen dadelijk niet meer
kunnen opbrengen als de CAO's onderuit zijn en we allemaal tegen het minimum
werken. Maar dat moet ook omlaag als ik je goed begrijp?
Ook de ZZP-ers moeten naar het minimumloon. Het lijkt wel een soort
communisme, gewoon allemaal hetzelfde of minder.

Trouwens ik lust geen pindakaas en drop evenmin.

Ger