positie patienten (was:DBC's (was: ... verzinsel))

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 30 16:02:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op vrijdag, 30 sep 2005 om 14:18 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

is bij mijn weten nog nooit onderzocht.
wordt hoog tijd vind ik. mijn veronderstelling is dat de V van vrijheid
die geclaimd wordt niet noodzakelijk geldt voor moeder de vrouw. en
zeker niet voor andermans moeder de vrouw.

> Ah, de Gezinsraad !
>
> http://www.ngr.nl/persberichten/?id=31
> "
> Jonge ouders klem tussen wens en werkelijkheid
> Waarom de emancipatie stagneert na het krijgen van kinderen

yep. volkskrant gelezen. bekende materie.
kan niet vaak genoeg herhaald worden wat in dat rapport staat.
frapper frapper toujours.
de druppel holt tzt de steen uit, maar allejezusmina wat duur het
laaaang!

en fritz:

> D66 is de weg kwijt, en denkt in collectieven ipv individuele mensen,
> in gezinnen "met kinderen" ipv in een grote verscheidenheid aan
> samenlevingsvormen.

ook dat.
en d66 gelooft ook dat de gemiddelde burger net zo met de
ziektekostenverzekering gaat shoppen als met kleren, brood e.a.
zie ook de volkskrant van vandaag.
de gemiddelde burger/consument, die niet bestaat natuurlijk, gaat met
de keuze voor verzekering net zo om als met de energie of de hypotheek.
één keer kiezen, en dan moeten 'ze = bedrijven en instellingen' verder
niet zeuren.
we zijn niet de hele dag kritische consument.
zucht.

kom nou toch, overheid, en met name d66 daarin!
wise up! jullie zijn dom bezig!
lever kwaliteit, houd toezicht op bedrijven en instellingen, en houd op
met ideologisch zaniken over de vrije markt die niet bestaat.

grrrrr elma