Status Italiaanse auto

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Sep 30 11:51:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goeie vraag Mark,
De ouwe Vespa's motors zijn hier al sinds 1980
verboden en volgend jaar is het gedaan met de ALLE
tweetakt motortjes. 2takt buitenboord motors zijn ook
al sinds vele jaren verboten.. Ja en toch de Kyoto
accoorden niet tekenen he. Gewoon om de hollanders te
pesten denk ik, of zou het zijn omdat ze nog niet
weten waar hollandland ligt?
Nee dit is een brandnieuwe opgevoerde watergekoelde
200c viertakt Vespa GT en hij kan 75 tot 80 mijl per
uur. Loopt 100km op 3,5l.
Heeft een 'schone' motor, en California is errug
streng daarin.

Groeten van lenny uit het land waar de gebraden
kippetjes je zo de mond invliegen

http://mail.yahoo.com