Regionale zorgverzekeraars dreigen met juridische stappen

Thu Sep 29 11:15:17 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>:
>Al zal wel discussie ontstaan over wat 'chaos' is,

 Het lijkt me dat je daar gelijk hebt, Bertus. Maar is het daarom niet
 beter om van te voren als D66 openlijk te definieren wat daarbij de
 grenzen zijn ? Achteraf gelooft niemand je meer (en als jij denkt dat
 het achteraf reuze meevalt, dat de skeptici lijden aan 'struthioisme',
 dan maakt het dus niet uit om van te voren de grenzen aan te geven).

 Volgens velen (en ik heb de neiging om het daarmee eens te zijn), is het
 *nu* reeds een chaos.

 Die hele zorgverzekering had in het voorjaar van 2005 geregeld behoren
 te zijn, inclusief dat zorgtoeslag-formulier. Dan was er genoeg tijd
 geweest om... Nu lijdt de zaak volstrekt onnodig onder zware tijdsdruk
 terwijl al die onzinnige TV-spotjes (zonder info over het invullen van
 het toeslag-formulier) ons om de oren vliegen. Kennelijk was daar weer
 wel tijd genoeg voor...

 Elke keer is het zo rommelig rond mensen als Hoogervorst, De Geus, Donner
 en Balkenende. Daar is Agnes Kant (dogmatisch maar een prima Kamerlid)
 echt geen debet aan. Ze kan scoren voor open doel.