Bert uit de lucht.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Sep 29 10:58:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo,

Verontrustend mogen we het wel noemen. Het ziet er voor de komende tijd niet
zo leuk uit en gisteren werd in het ziekenhuis de onrust en onzekerheid nog
flink wat vergroot. We hopen en gaan maar aan de slag voor een goede afloop.
Zolang het kan blijf ik de list uiteraard volgen al zullen de interessen
daar niet helemaal liggen vrees ik.
In elk geval dank allemaal voor de goede wensen, ik zal ze goed kunnen
gebruiken. Hopelijk moeten we sraks niet al teveel gaan shoppen waar we de
nodige behandelingen kunnen laten uitvoeren afhankelijk van welke afspraken
waar en hoe duur.

Groeten Ger.