Regionale zorgverzekeraars dreigen met juridische stappen

Wed Sep 28 00:23:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>:
>Dus het is niet zo dat de verzekerden niets meer te zeggen hebben, Henk
>Elegeert, integendeel, ze hebben juist alles te zeggen.

 Bert, dit is toch allemaal onzin ?

 Mensen willen naar de dokter als er zich iets aandient, en niet een stapel
 onzin moeten doornemen (want: verplicht). De meeste mensen snappen die
 flauwekul niet eens. Natuurlijk worden ze dan kwaad op het kabinet, wat
 anders ? Ik denk dat Wouter Bos daar een verstandige opmerking over maakte
 tijdens de APB.

 Met dat privatiseren van de kabel ging het mis,
    http://www.trouw.nl/hetnieuws/economie/article21364.ece/Opta+staat+dure+kabel-tv+toe
 met de energie werd het allemaal nog erger (zelfs zo erg dat D66 nu weer
 voor kernenergie is want dan gaat er zogenaamd geld naat een energievorm
 die in het geheel niet bestaat), en deze onderneming gaat dus ook fout.

 Dat komt omdat het principe, dat 'gezeik' (excusez le mot) over die terug-
 tredende overheid, niet deugt. Het gaat over diensten aan mensen en die
 hebben niets met het liberalistische ideaal te maken. En dus gaat het fout
 als men 'de markt' z'n werk zou doen. Dan slaat de anarchie dus toe. Wat
 anders ?

 Zag net een uitwas van wat jullie in de gezondheidszorg aan het aanrichten
 zijn:
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/26122151/Heksenopleiding_fiscaal_aftrekbaar.html
 Dit is toch vreselijk ?  Het wordt veel erger dan wat 'jullie' (politici
 in het algemeen) met die kabel hebben gedaan. Nu gaan er dus gewoon mensen
 dood terwijl er getoverd wordt door heksen.

 Is de conditie al omschreven waardaan de ramp moet voldoen wil Hoogervorst
 aftreden ? Klinkt wat cynisch maar is niet zo bedoeld. Daar kan D66 goeie
 sier mee maken. Met alles op voorhand te steunen, snijdt men zich toch in
 eigen vingers ? Als het dan mis gaat, dan kan D66 geen kant meer op en dan
 blijft het kabinet zitten juist OMDAT het gigantisch mis gaat.

 Dat kan toch niet ?
 Je moet toch een achterdeur hebben ?