nieuw hier overdacht

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Sep 27 13:56:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op dinsdag, 13 sep 2005 om 10:58
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  [Welkom]
>
>  Geen idee. Alles mag - meen ik.

dag marc-alexander,

ik loop al een poosje te dubben over je welkomstmail van 13 september,
en ik zou je willen vragen om

>  ...dan mag de spreuk op...
>      http://www.zeroxat.nl
>  ...dus ook.

daar weg te halen, althans uit de buurt van:

>  Voorbeeldje: als jij dit bent...
>      http://www.zeroxat.nl/eozd/elma.htm

ik weet niet wat zeroxat is (een site waar jij iets op kan zetten en
waar anderen dan even kunnen kijken?)
maar ik vind de proximiteit tussen mijn blad met gedicht en foto en
korte autobio naast de tyfushoer niet zo fijn.

kan je je misschien wel voorstellen?

ik kan me nu ik je wat beter heb leren kennen niet helemaal voorstellen
dat je een nieuwe deelnemer (v) aan de d66 lijst wou verwelkomen met
tyfushoer.
gelukkig kan ik wel wat hebben. :)

dus ben ik gebleven toen, en daar heb ik nog geen spijt van :)

bij voorbaat dank, gr elma