Zalm op de koffie

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Sep 26 15:03:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op maandag, 26 sep 2005 om 13:27 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> From: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>
> Welke koppels de fiscus gaat vormen
>
> Over Big Brother gesproken. Begreep dat je de
> verzekeringsmaatschappijen niet hoeft in te lichten over je
> gezondheidstoestand, tenminste wat betreft de basisverzekering.

omdat die toch voor iedereen gaat gelden, neem ik aan.

>  Tegelijkertijd heb ik begrepen dat de overheid een vergoeding gaat
> uitkeren aan de verzekeringsmaatschappijen op basis van het aantal
> hoog-risico verzekerden die zich bij hen aanmelden. Rara, waar komt
> die info vandaan?

van de verzekeraars.
die mogen toch wel aantallen doorgeven?
mijn ziektebeeld kent mijn verzekering wel, aan de rekeningen die ze
betalen toch?

gr elma