lekker gezellig

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Sep 21 06:01:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie heeft op woensdag, 21 sep 2005 om 00:24 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Je analogie is vout,

de mijne? met 1984? of met de nazis?

>  bovendien..
> hep je kennelijk geen probleem met opzitten en pootjes
> geven.

ik niet?
wil je het adres van ooit mijn baas om dat te verifiëren?

>  Gelukkig geldt dat voor vele Hollanders...
> Wat jullie allemaal in je gezapigheid vergeten is dat
> je kinderen in de rotzooi moeten leven.

die gedachte is het nu juist die maakt dat ik nog überhaupt mijn bed
uit kom om een poging tot iets dat op verbetering zou kunnen leiden te
gaan doen.

> A society of sheep must in time beget a government of
> wolves.'
>                "Bertrand deJouvenal"

dank dirkie voor een bewaarspreuk

> Ga maar rustig slapen!

van premier colijn.

gr elma (slapen lukt vannacht niet zo goed)