Prinsjesdag 2005

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Sep 20 19:05:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Met een half oog meegekeken met de NOS-uitzending over Prinsjesdag.
>
> Ik heb de indruk dat men langzamerhand compleet gek is in Den Haag.

Het accelereerd het ASO gehalte, en ook steeds openlijker. Dat laatste
is winst.

We komen er nog wel op terug!!

> Wat een ongelovelijke wanprestatie !

Ja, het is onvoorstelbaar. Men predict (wat anders kun je verwachten van
een predikant als Balkenende) dat het allemaal wel beter zal worden.

 > Zoiets als dit heb ik nog nooit in m'n leven meegemaakt.

Nee, het schameloze kent werkelijk geen grenzen. Sterker, men geeft ook
steeeds openlijker toe dat zij wel weten wat goed is voor het land en
daarom de democratie maar aan hun laars lappen.

Dat de burgers hen daar (op de lange termijn) nog wel dankbaar voor
zullen gaan zijn. Amehoela

Men leutert over verbeterringen die al te zien zouden zijn, maar toont
ze op een enkele manier aan.

> Dit leidt tot revolutie,

Laten we het hopen ..... het kan dan pas echt beter worden.

> dit pikt dus echt niemand.

Laten we het hopen.
Dit kabinet is nog meer ASO dan ooit kon worden vermoed.

Afschuwelijk. Dit zgn. hervormingskabinet.

Henk Elegeert