Fw: VU hoogleraar bij marteling?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Sep 20 12:42:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op dinsdag, 20 sep 2005 om 12:15 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Hetgeen ik al vermoedde.

> Ok, Elma.
>
> Je wilt ook eerst de presentatie zien van het zorgvuldig voorbereidde
> drama door de regisseurs van onze ellende?

neenee, kijk ik nooit naar
teveel eer. zotte kleertjes.
ik lees het wel in de krant, skimmenderwijs.

hier de titels van de vk artikelen:

za 17 sep het vervolg p 26: de hoofdpijnportefeuille door ad van
liempt, mede auteur van 'klem in de draaideur', tv spel o.a. over
winnie s. en dokters van l.

en vandaag 20 sep, p3 binnenland: 'psycholoog greep bewust niet in'
over kinderkenner bullens,
en 'maikel heeft een zeer hoge sociale intelligentie' door ron meerhof
en 'justitie gaat familie excuses aanbieden' en 'juristen snappen niets
van technisch onderzoeksbewijs' van margreet vermeulen.

> Bij gebrek aan argumenten laat je dat iemand voorlezen met iets meer
> 'gezag', idd. :)

de majesteit? leeg decorum imo

> De dames en heren van kabinet ASO, die ons allen opnieuw zullen gaan
> bestoken met hole frasen.

niks nieuws
wanneer krijgen we eeeeeindelijk eens een linkse regering?

> Enkelen zullen krijgen wat bij henzelf en anderen al eerder
> (onnodig/overbodig) is weggehaald.
>
> Sigaren en koekjes uit eigen doos, en beleid waarvan de rampen pas
> echt - en in hun volle omgang - zicht- en voelbaar zullen gaan worden
> ten tijde van het volgende kabinet.

yep
wouter bos, bezint eer ge begint, en probeer een andere partij de
ministeries vreemdelingenzaken en justitie in de maag te splitsen. want
daar gaan ze zonder twijfel over struikelen.

>  Ik hoop dat dit 'de' historische en laatste presentatie wordt van
> kabinet ASO.
>
> Ik verwacht een 'pleidooi' dat ze vooral hun 'goede' werk af te kunnen
> gaan maken.

hear hear

gr elma
let's make better things ;)

vanochtend de leede op radio 1 gehoord. voormalig werkgeversvoorzitter.
hij had niet eens helemaal ongelijk vanuit zijn toren bekeken. zucht
maar misschien even naar beneden klimmen om zich onder het gewone volk
te begeven zou geen kwaad kunnen
ik ben ook elitair, maar van hem kunnen we allemaal nog wat leren. ;/

gr elma