Fw: VU hoogleraar bij marteling?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Sep 20 12:15:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tjerk Jouwstra heeft op dinsdag, 20 sep 2005 om 11:11 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

Hetgeen ik al vermoedde.

> ik heb het nog, zal zoeken, maar kan vanmiddag pas. ok?

Ok, Elma.

Je wilt ook eerst de presentatie zien van het zorgvuldig voorbereidde
drama door de regisseurs van onze ellende?

Bij gebrek aan argumenten laat je dat iemand voorlezen met iets meer
'gezag', idd. :)

De dames en heren van kabinet ASO, die ons allen opnieuw zullen gaan
bestoken met hole frasen.

Enkelen zullen krijgen wat bij henzelf en anderen al eerder
(onnodig/overbodig) is weggehaald.

Sigaren en koekjes uit eigen doos, en beleid waarvan de rampen pas echt
- en in hun volle omgang - zicht- en voelbaar zullen gaan worden ten
tijde van het volgende kabinet. Ik hoop dat dit 'de' historische en
laatste presentatie wordt van kabinet ASO.

Ik verwacht een 'pleidooi' dat ze vooral hun 'goede' werk af te kunnen
gaan maken.

Henk Elegeert
De democratie moet in ere worden herstelt.