Fw: VU hoogleraar bij marteling?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Sep 19 15:49:57 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dag fritz

(deze mail mag niet naar de lijst?
zitten er bedreigende meelezers op te lurken?
getver. :(  )

te snel gereplied sorry

oeps, ik zag dat ie tweemaal binnenkwam.
hebben jullie dat automatisch op je comp ingesteld?

ben ik niet gewend, maar geeft niet.

Fritz van Rikxoort heeft op maandag, 19 sep 2005 om 15:21
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> De fouten zitten in het systeem ingebakken:

nog erger dan alleen maar rotte peren in een zo goed mogelijk systeem.
:(

> en tsaat niet zomaar onderzoek en getuigen verdediging toe.

en komt ermee weg

> Zo is de mogelijkheid ontstaan te shoppen voor OM te shoppen,
> ala het ware te dobbelen,
> in onderzoek en bewijs,
> en wat uitkomt te gebruiken (als weer een 6 gegooid is)
> en wat niet uitkomt terzijde en achter te houden
> (alle gegooide 1 t/m 5jes).

mooie metafoor
dobbelen is het spel van de duivel ;/
(zie je wel dat ie bestaat, elma. ;)

> Lukt een 6-je gooien helemaal niet,
> en is er alleen maar tegenbewijs,
> dan laat je een bevriende getuige deskundige een 6-je klaarleggen,
> of versjoemel je wat bewijs...

en komt er weer mee weg. :_(

voorzitter van de vereniging voor advocaten in de v'krant, die die dat
voetkusje krijgen moest, want kan een verdere carrière in het OM wel
vergeten imo, :(
als je meeleest of tips krijgt:

zoek een flinke muis die de kat de bel durft aan te binden ajb
hoe heet dat ook alweer? een klokkenluider? zucht. :(

gr elma