VU hoogleraar bij marteling?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Sep 19 14:56:31 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg heeft op vrijdag, 16 sep 2005 om 02:00
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

gezegend zijn ze, de slachtoffers van huiselijk geweld. :_(

> Ik ken meneer Bullens uit eigen ervaring als een
> volstrekt onbetrouwbaar persoon; verre van integer.
> De verhalen die nu naar buiten komen verbazen me
> dan ook niets.
>
> Begin jaren negentig heb ik vruchteloos tegen deze
> meneer gewaarschuwd.

zie de volksrant van vandaag: deskundige 2 door jan blokker

hij berijdt weliswaar het blokkeriaanse stokpaardje tegen de gamma
wetenschappen maar ik vind dit wel een goed stuk.
ik mag blokker wel, als hij maar niet over meisjes en vrouwen schrijft,
want daar weet hij echt niks van, en heeft hij al levenslang oogkleppen
voor op.
don quichot kan niet alles. ;)

gr elma