Fw: VU hoogleraar bij marteling?

Mon Sep 19 00:59:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

Een belangrijke reden voor een SAC (stemadviescommissie) bestaande uit
(oud)kamerleden en fractievoorzitters om me als vers statenlid N-H laag op
de vervolgkieslijst te laten plaatsen was enkele jaren geleden dat ik
openlijk kritiek uitte ook op deze lijst op de toen nog nooit verkozen
partijleider Thom de Graaf (die Els Borst direct na de voorgaande
verkiezingen had opgevolgd). Deze lijst wordt goed gevolgd door het
politbureau en had ooit meer dan 10 onzichtbare meelezers. Inmiddels is D66
zo groot niet meer...

Fritz