Hoogervorst en psychiater trekken 'Teamrol-horoscopen' met oplichters

Sat Sep 17 11:31:06 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Ik kan je verhaal over dat Belbin etc. wel volgen - een keten van
>spiritualisten, New Age e.d.. Zie echter geen verband met Hoogervorst en
>Koerselman. Of is dit een agnostisch mankement?

 We (ik doe dit niet alleen) zitten hier nog steeds achteraan. Het is
 nog niet af. Maar ik kon er hier wat over zeggen omdat het hier toevallig
 al ter sprake was gekomen (toen wist ik van dat Belbin-gedoe nog niets,
 trouwens, daar kwam ik pas een week of twee, drie geleden achter).

 Vorig jaar hebben we iets dergelijks gedaan bij de Universiteit van
 Maastricht. Daar bleken toen een paar honderd mensen vermoord te zijn.
 Dagblad de Limburger en de Observant (blad UniMaas) hebben daar toen
 enorm veel aandacht aan besteed (kankerpatienten kregen niet alleen
 aardappelschillen die anders waren gegaan naar de kalveren van het
 kalvervoerbedrijf 'Schils', waarvoor ze tienduizenden Euro's moesten
 neertellen, maar de 'orthomoleculairen' van de UniMaas gingen zelfs
 actief op zoek naar nieuwe slachtoffers (organiseerden feestjes/bijeen-
 komsten voor ze), schreven vervalste publicaties en vervalsten bloed-
 testen. Er staat zelfs een artikel in een kwakzalvend kankertijd-
 schrift over deze zaak on-line:
    http://147.52.72.117/IJO/2004/volume24/number6/1357.pdf
 Dit artikel gaat dus over meervoudige moord ! De auteurs zijn heel wat
 gevaarlijker dan Mohammed Bouyeri - maar ze lopen nog steeds vrij rond.

 Helaas is toen niet tot een landelijke doorbraak gekomen. Twee mensen
 zijn toen van de UniMaas geschopt, een derde werd multi-biljonair (ene
 meneer Hub Gillessen, bekend van de Quote-500, eigenaar van de firma's).
 Momenteel 'genezen' ze kanker- en AIDS-patienten door heel Europa/USA
 (want ze gaan gewoon door). Mensen sterven dus nog steeds als ratten.
 Met medeweten van Justitie en de Inspectie. Hun hoofdkantoor heet
 'Optipharma' (eigenaar: de hierboven genoemde Gillessen) en staat in
 Susteren,
    http://www.optipharma.nl

 Ik heb dus het grootste vertrouwen dat we bij de UvA/AMC opnieuw suc-
 cesvol zullen zijn (die willen niet als kwakzalvers te boek staan)
 maar Justitie zeker niets doen.

 Op zich is het wel leuk om hiermee bezig te zijn want ik weet dat we
 opnieuw achter diepgestoord tuig aanzitten. Ze zijn inmiddels doodsbang
 voor me (da's altijd een goed teken) en stuiven momenteel alle kanten
 op met hun idiote firma's. De KvK blijkt een schat van informatie.

 Surf maar eens naar,
    http://2miljoen.nl/details-34175807-0000-0000/Het_Teamrolgilde_Nederlandse_vereniging_voor_Teamrolmanagement
 Dit is dus de Nederlandse Belbin-secte (zeg maar: een soort Scientology
 kerk). De secte staat hier (bron is de KvK, meen ik) dus geregistreerd
 als:
    Sector:  Landbouw, jacht en bosbouw
    Branche: Dienstverlening voor de akker- en tuinbouw
 Vorige week zat deze secte nog in Badhoevedorp; het adres in Friesland
 op de bovestaande URL klopt waarschijnlijk niet want de persoon in kwestie
 is inmiddels achter een andere naam getraceerd in Zwolle.

 Dus niets over managements-cursussen (dat zou ik nog kunnen begrijpen),
 laat staan over de gezondheidszorg, laat staan over neurologie/psychia-
 trie. Maar dat DOEN ze dus wel. Ze zijn bezig met Ayurveda (Vedische
 geneeskunst) en Yoga (Vedische psychiatrie). Gemakshalve: holisme/New
 Age. Meer to the point: kwakzalverij en pseudo-wetenschap.

 Dat Hoogervorst er bij betrokken is wisten we al (we zijn immers bij
 Hoogervorst begonnen en kwamen hierop uit) maar alles gaat in het geniep
 - het is enorm moeilijk om er een vinger achter te krijgen. Al die gekken
 steunen elkaar.

 Maar ik denk wel dat we de zaak opnieuw rond gaan krijgen...  :-)

 Marc Fluks, Amsterdam

 PS: Morgen gaat Netwerk over de rampen die Hoogervorst zit aan te richten.
     Argos van de VPRO radio had daar gisteren ook al een uitzending over.