VU hoogleraar bij marteling?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Sep 16 22:35:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,
Al die letters die je zo kunstig aaneenrijgd spellen
gewoon Banane-Republiek. In een geval zoals dit, waar
de overheid in feite geen partij is, kunnen ze hun
poten niet eens thuishouden. Kan je nagaan wat het
neemt om die dingen te veranderen waar ze wel
belanghebbende is zoals gekozen burgervader;) of een
onzeker referendum, uitspraken van b.v
belastingrechters of zelfs de hoge raad die
logischerwijze kant nog wal raken e.d.

Lenny
De omnibus dubitandum est

--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>