benzineprijs omlaag - doe mee

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 16 22:25:48 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Rob,

Het is me niet helemaal duidelijk, wat nu de bedoeling is, maar heb je al
eens nagedacht over de vraag, wat er gebeurt als het ideaal van Joop den
Uyl, een ieder een auto, ook in de neoNICS China en India wordt
gerealiseerd?

Ik denk, dat de voorraad aan fossiele brandstoffen binnen tien jaar op is
(en met iedere SUF zoveel eerder).

Het kan dan ook geen kwaad  dat er marktconforme prijzen voor de benzine
wordt betaald, waarbij ik de aan de overheid af te dragen belastingen
meeneem, om zo zorg te dragen voor en alternatieve energiebronnen en een
milieuvriendelijke omgeving.

Groet,

Tjerk
Sent: Friday, September 16, 2005 9:38 PM