VU hoogleraar bij marteling?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 16 12:21:21 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op vrijdag, 16 sep 2005 om 04:38 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Een mininster die duidelijk een aantal zaken niet heeft weten te
> voorkomen, en met zijn gedrag zelfs bijgedragen moet hebben aan de
> heersende cultuur binnen dat systeem.

ik zag en hoorde hem gisteravond zeggen dat niet opzettelijk bewijs is
achtergehouden om Cees B veroordeeld te krijgen.

ik heb niet het hele debat gevolgd, maar heeft niemand hem aangepakt op
de implicatie dat het OM misschien wel opzettelijk bewijs heeft
achtergehouden om in ieder geval iemand veroordeeld te krijgen zodat de
media weer iets anders op kunnen zoeken om achteraan te lopen en het OM
weer over kan gaan tot de orde van de dag?

grrrrrr elma (klomp nog steeds kapot)