over cynisch gesproken

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Sep 15 10:36:06 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op donderdag, 15 sep 2005 om 01:35
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> ???

> ???

> Nee, wat zei ze?

> Je bent niet erg duidelijk, Elma, wat bedoel je?

jammer dat je blijkbaar gisteren nova niet hebt gezien.
paul w en linda pollman, die een boek (?) heeft geschreven over het
functioneren van de VN mbt de millennium doelstellingen.

> Ontgaat me, vooralsnog.

begrijp ik
wie weet dat je na lezing van andere mails hierover er meer van kan
begrijpen?

> Kromme redenering, lijkt me, "nog minder leuk dan ik al ben" ????
> Of je bent leuk, of je bent minder leuk, maar ook nog minder dan je al
> bent, Elma ? Je mag kiezen. :)

ik ben vaak weinig leuk vind ik zelf
de vergelijkende trap daarvan is minder leuk. nog minder is dan nOg
erger. zoiets
of klopt dat niet?

> Of was het een dreigement?  :)

nee, zeker niet.
ik ben vaak niet zo leuk voor mezelf. anderen hebben er (te) weinig
last van. ;)

gr elma