geloven, mooi niet. ;)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Sep 13 16:39:13 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op dinsdag, 13 sep 2005 om 11:38 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Beste Elma,
>
> dit is *de* plaats om van je geloof te vallen.

LOL. ;)
ik moet het eerst zien, en dan geloof ik het nog niet.
ik wil graag genoeg feiten om een beetje een oordeel te kunnen vormen.
en ik ben voorzichtig in wat ik schrijf. heb de pest aan op de mens
spelen ipv op de inhoud.

'flamen' heet dat geloof ik. brrrr. :(
'mag' dat hier?

en zo te lezen zullen bert b, henk v, henk e en jij en ik niet gauw
over elkaar heen vallen. ;)

en wees niet bang dat ik hier ooit het cda zal gaan verdedigen. woon al
bijna 40 jaar beneden de grote rivieren waar het cda haar grootste
doelgroep heeft. genoeg last van die lui gehad.
ik ben hier alleen een beetje thuis omdat er genoeg 'import' om me heen
woont, want anders was ik al naar de randstad terug gegaan.
hoewel ik daar maar 16 jaar gewoond heb, en ook daar niet thuis ben.
dat heb je met ontworteling.
en ik ben zeer zeker elitair. ik ben zo'n snob dat ik zelfs neerkijk op
mijn eigen beroep dat ik 29 jaar heb uitgeoefend. kan je nagaan. ;)

megaknip

> En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.

over een poosje graag. moet eerst dit uit mijn hoofd leren. ;)

> En als je zegt dat je niet gelooft, is er altijd wel iemand te vinden
> die zegt dat je wel degelijk gelooft.

ik zou niet eens durven zeggen dat ik niet geloof.
ik zie heel veel effecten van Gaia om me heen. dit jaar nogal wat
wateroverlast gehad dat 'onze' eigen schuld was. Gaia is een
meedogenloze godin en helaas blind want ze straft meestal de verkeerden.

> Ondanks of juist daarom  is het hier erg gezellig.

nou, daar doe ik het voor,

gr elma