Verdachte kan fluiten naar bewijsmateriaal

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Sep 10 20:18:33 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar dat is het nu juist. De z.g. rechtsstaat in
Holland is die van een Bananerepubliek. Dikwijls zijn
de uitspraken van de Hoge Raad van elke logica
gespeend. Om van de belastingrechter maar helemaal te
zwijgen. Zelf zit ik nog steeds met het bodembeslag
als een absolute idiotische situatie. De slangenkuil
van het hele OM lijdt aan inteelt.
Wat is er ook weer met onze minister van Justitie
gebeurd, ik bedoel Sorgdrager. Die probeerde het goed
te doen en werd kaltgestelt.
Wie is er ook weer de gevangenis ingegaan voor de IRT
affaire?
Oh niemand zeg je?
En waarom werd Bos maar 30.000 gulden geboden voor de
informatie die hij had, en moest ie publiek gaan. En
waar is de voorzitter van de IRT affaire nu?

Mark je blijft een optimist. Helaas is er weinig
veranderd in de laatste 250 jaar!
Lenny

Mark Giebels <mark at giebels.org> wrote:REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl