Fatma Koser Kaya: Radicale maatregelen voor flexibilisering arbeidsmarkt

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Sep 10 09:30:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

--- Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> wrote:

zeer grote knipknipknipknip van Lenny..........

> dit vrij naar Piet Vroon), en verdien daar voor
> hetzelfde college, wat ik
> nog aan de tweede jaars geef, als de ingehuurde
> projectmedewerker uit schaal
> 9, terwijl ik toch ben doorgegroeid door ouder te
> worden naar schaal 12.
> Hetzelfde werk, verschillend salaris. Mag dat niet?
>
> Moeten we dit door de vakbonden bedachte stelsel
> toch maar veranderen en de
> medewerkers indelen in schalen op grond van hun
> [...]

Dat laatste lijkt me een strak plan. Gebeurd al op
natuurlijke wijze. Denk niet dat Tjerk ingehuurd zou
worden als timmerman bijvoorbeeld.(incompetentie!).
We zouden kunnen beginnen met bewezen incompetente
bestuurders en ambtenaren, van HEEEEL hoog tot laag,
opnieuw in te schalen.
Donner zou dus, van zeg schaal 12, naar schaal 2
kunnen. Misschien 3 als hij die bekakte
semi-intellectueele manier van praten zou veranderen,
zelfs 4 moet nog tot de mogelijkheden behoren als ie
gewoon wat vlugger zou praten.
Stel je toch voor dat he je Vader zou zijn, of nog
erger, je kind.

lenny
moving right along

http://store.yahoo.com/redcross-donate3/