FYI: Let op je ketchup .... :)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 8 03:53:21 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zulke berichten passen in een bepaald kader, Henk.

Ook mijn vermoeden, Henk. ;)

 > Gelijktijdig komen er
> berichten van Russische journalisten dat de USA een deel van de vloot
> die wat moet doen bij New Orleans zou doorstomen naar Venezuela.

In New Orleans kunnen ze weinig zinnigs meer uitrichten. Niet alles wat
op onrust wijst behoeft met overmatig geweld te worden onderdrukt.

Dus, dismissed en op naar Chaves.....

> Om Chavez een lesje te leren.

Gefinancieerd met het miljoen van Bangladesh?

> Zelfs Nederland wordt er bij betrokken, omdat
> er momenteel een Amerikaanse oorlogsbodem ligt te "passagieren" in de
> haven van Curacao.

Vandaar dat Pechtold zo'n grote mond op zet tegen Ys. :) Nu durft ie wel.

In Schottegat? Voor een oefening evacuatie voor het geval het eiland
bezocht gaat worden door een orkaan daar in de 'Caribbean hurricane belt' ?

> Op z'n minst een zenuwoorlog...

Ik probeer er rustig onder te blijven, Henk.

Henk Elegeert