'Biodiesel accijnsvrij'

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Sep 7 22:20:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens het recente 2-jaarlijkse SCP-rapport wil een toenemend deel van de
bevolking een echte politieke leider, ik herinner me iets van 60%. Heel
verklaarbaar, een communicerende-vaten effect gezien de publieke minachting
voor Balkje-2 die nog slechts bij 20-30% vertrouwen wekt.

Eerlijk gezegd heb ik liever een goede leider dan al dat bedriegelijk,
quasi-populistische gedoe van Balkje en Zalm naast het domme neolib
geschreeuw van Brinkhorst. Bedriegelijk gezien de huidige
verkiezingstactiek van 2 stappen terug (jarenlang bezuinigingen en verlies
aan koopkracht dankzij marktisme) en 1 stap voorwaarts (weggeven van
verkiezingscadeautjes aan "middengroepen").

Het huidige D66 is totaal-rechts. Hoop dat al die conservatieve
praatjesmakers bij het einde van Balkje-2 de club definitief verlaten
(richting VVD) opdat ik dan mijn eigen club weer terugkrijg. Zo is het in
ieder geval minder dan niks.

hv,u
------