Nevenfuncties: Van slordigheidjes naar versoepeling regeling - D66 voor Kerk en Klooster

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Sep 3 09:54:06 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Klopt deze nog wel?
"lid Comité van Aanbeveling Bits of Freedam (BOF.nl)"
Is er enig overheids subsidie dat naar deze club vloeit?
Ik bedoel oirbaar, on-oirbaar, of enig ander surreptitious way?
Als dat NIET het geval is, mag je best lid blijven al was het maar om de ignoranten van de 2de kamer te kunnen adviseren.

lenny ook wel Dirkie
btw
Het lijkt er zowaar op dat Europa niet in mekaar geklapt is na de "NEE-HEE" stem van het Hollandse.

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

oeps, for the record: die lijst klopt niet meer.

Ik ben geen lid meer van de ledenraad van de Nieuwe Omroep.

Ik ben daarnaast wel voorzitter van het comite van aanbeveling voor het
monument Srebrenica (eigen initiatief), ambassadeur voor Pax Kinderhulp, en ik
ben 'beschermheer' van het park waar mijn vroegere lagere school staat en waar
ik schaatste, het Goossenmaatspark in Almelo.

Dat niemand kan zeggen dat ik niet precies ben. Ik zal het maandag op de site
laten veranderen.