Nevenfuncties: Van slordigheidjes naar versoepeling regeling - D66 voor Kerk en Klooster

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 2 21:20:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> ----- Original Message ----- From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>

> Inderdaad, een teletekstberichtje over een minister die absoluut niet
> haar naam van het CvA van een eeuwfeestje van een orgelbouwer
> geschrapt wil hebben... (http://teletekst.nos.nl/?104-01). Om te
> huilen...

Inderdaad.

Wat een verschrikkelijke argumenten ook. Je moet als bestuurder toch een
flinke balk voor de kop hebben wil je niet inzien dat alle initiatieven
van burgers ondersteuning behoeven.

Waarom dan selectieve voorkeur? Dat op zich lijkt me al
belangenverstrengeling. Of zijn ze zo op zichzelf geoorienteerd dat ze
al niet meer door hebben dat ze andere initatieven daarmee discrimineren?

Waarom zou je als bestuurder je uberhaupt in een dergelijke positie
willen begeven. Een dergelijke verdenking op je willen hebben?

De reacties die ik van de Ministers zie, zijn ronduit stuitend te
noemen. Ten eerste tenaanzien van de regel zelf. Een onvoorstelbare
onverschilligheid en arrogantie komt hier tot uitdrukking.
Ten tweede: Als het dan zo weinig voorstelt waarom er dan aan beginnen?
Wat weegt er dan zo zwaar?

> Benissimo!

Molto bello. :)

 > Anche senza gli assegni familiari olandesi! :-)

Inoltre in Polonia che il beneficio del bambino non è considerevolmente
grande. Tali 10 un euro 12 dal bambino.

Ciao,
Henk Elegeert