Buitenhof om12.05 uur

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 30 11:36:58 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op het gevaar af dat Tjerk dadelijk weer komt zeggen dat ik zo graag wil dat
ASO opdoekt, (klopt Tjerk) blijf ik toch niet begrijpen dat Boris en
consorten hiermee doormoddert hoor. Meer is het toch niet meer, als het al
anders is geweest.
Het wordt toch ook langzaamaan staatsbelang dat dit klungelstelletje de
biezen pakt. Wie kan me vertellen welke voorstellen en of maatregelen van
ASO geen puinbak is of staat te worden?
Mooi dat Boris niks heel laat van hun argumenten maar wat brengt het? D66
dadelijk tegen stemmen en dan springt de LPF wel weer in. D66 mag er weer
eens naar kijken en de lip sip trekken. Hoelang houdt je dat vol eigenlijk?
Het eindeloze geklungel van dit kabinet, tot in het belachelijke toe, moet
door de Borissen en Berten toch ook worden gezien, zo dom zijn ze beslist
niet, ik schat ze hoger in. Daar moet toch een andere reden voorbestaan, ik
kan hem niet ontdekken. Ze maken zichzelf toch verdacht van pluchegeilheid
bij de burger.

Ger