Buitenhof om12.05 uur

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 30 07:16:29 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Geus komt er uitleggen waarom het zo sociaal is wat hij momenteel doet met de WAO-ers die onterecht de bijstand ingetrapt worden of zo. En dat er geen sprake is van onterecht afschatten van mensen door artsen die onder grote druk staan en dat zelf wel aangeven, en met een CBBS-systeem wat is betiteld als ondeugdelijk door  onderzoek van het TNO en uitspraken van de Centrale Raad van Beroep.
Toch knap he van onze nationale clown denkt dat allemaal veel beter te weten. Hij heeft er natuurlijk bijgezeten bij al die herkeuringen.

Er komt ook een discussie tussen de burgemeester van A'dam en Hirsi.

Verdonk en Donner zullen misschien nog eens komen uitleggen dat het juist de bedoeling was dat de ME niet wist dat die 2 in den Haag wapens en handgranaten hadden. Anders haddenz e misschien niet meer gedurfd of iets. Dat er 11 mensen zijn verbrand onder hun verantwoordelijkheid was natuurlijk omdat de verwarming stuk was en de mensen het anders koud zouden krijgen.
Hoogervorst die .............. hou maar op, het is te erg voor woorden.
Balkenende: Ik kan er geen uitspraken over doen, in het wekelijkse gesprek. Maakt niet uit hoor jongetje JP, dat komt wel als je ooit volwassen wordt. Ons medeleven gaat uit naar......... ? Het zullen de kosten zijn die dit weer me zich meebrengen.

Ger