"Een jaar later; Radicalisering, het maatschappelijk antwoord"

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Oct 29 01:17:33 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk V.,

> niet beschermd door God, lees: door mijzelf. Typische vorm van uitsluiting
> die het begin van alle ellende lijkt.<
>
> Voor degenen die in Alla geloven moge het duidelijk zijn, dat deze juist
> heel boos is op de terroristen,

Nou Tjerk, ik gok er toch op dat jij het bent die boos is .....

 > die te vuur en te zwaard het islamitisch
> geloof willen verkondigen, en met name degenen die à la El Qaida zich
> ophouden in hoge bergen in Pakistan

Dus, ze zitten niet ion Afghanistan? Wat doen onze jongens dan daar nog?

 > en juist met de ramadan hun gelooof
> sterk belijden: hoe anders de aardbeving aldaar te verklaren.

Nou, wat te denken van een uit de hand gelopen proefje met een van de
(nieuwe?) speeltjes van Khan?

> Het is een
> vingerwijzing van God/Iets/Alla, dat het maar eens afgelopen moet zijn
> met het extremisme.

In dat geval niet, toch?  'Iets' komt dan wel in de buurt....

Henk Elegeert