plotselinge overlijden van mevrouw Karin Adelmund

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Oct 22 09:14:12 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm... Ik ben niet zo'n vakbondsaanhanger, hoewel ik ook Bert Bakker's
anti-vakbondsgedram en anti-stalinisme (typisch voor neoconservatieve
bekeerlingen uit de trotskistische hoek) verafschuw. Op mij maakte de
publieke figuur Adelmund meer de indruk dat ze haar emotie gebruikte als
retorisch accent. Machtspolitiek gezien dan, want passend in traditioneel
gendergedrag.
hv,u
------