Die justitie toch

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Oct 22 15:03:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op zaterdag, 22 okt 2005 om 08:12 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Callcenters krijgen mogelijk criminele werknemers
> 21 oktober 2005, 10:49:28
> DEN HAAG (ANP) - Gevangenen gaan op termijn mogelijk vanuit de
> gevangenis
> aan de slag als medewerker van callcenters.

ik las het ook en had weer last van uitvallende sokken.
ik moet er niet aan denken dat ik vanuit de gevangenis gebeld kan
worden of ik een nieuwe provider wil, of hoe mijn woonomstandigheden
zijn. brrrr!
maar ik ben idd van de struisvogelsoort, ik denk er ook liever niet
over na wat de mensen die ik op straat tegen kom op hun kerfstok hebben.

ik hoop maar dat de bedenkers van dit plan op hun dwalingen terug komen.

gr elma