Background on Thomas Shelling (Vietnam war era)

Fri Oct 21 08:04:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Iets voor Marc Fluks, om uit te zoeken?

 Ik heb momenteel iets te veel andere dingen omhanden.

 Overigens wel 'leuk': twee zaken (eigenlijk: 1) die ik (met anderen)
 uitgezocht heb, dreigen daarvoor de kwakzalverijprijs te krijgen (uit
 te reiken door Hans Hoogervorst himself...).

 In het NTvG heeft al een stuk over ons detective-werk gestaan en er
 komen er nog 2, mogelijk 3. Onlangs is er een hoogleraar van de Uni-
 versiteit van Maastricht getrapt (dat is dan nummer 3) die door ons
 aan de hoogste boom is opgehangen vanwege zijn aandeel in de moorden
 op honderden kankerpatienten die ik hier laatst noemde.

 Ach ja, het houdt me van de straat...