krokedillentranen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 20 12:36:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raar hoor André die benadering van je.
Ze zijn er niet van afhankelijk maar krijgen die info gratis aangeleverd
door de media. Dat wil toch niet zeggen dat men erop moet gaan zitten
wachten.
Ik zie het als een aanvulling op hun informatievoorzieningen of
mogelijkheden en ze mogen, nee moeten, met hetgeen door naar buiten komt wat
mee doen, indien nodig. Je komt er zaken door te weten die je misschien zelf
al had kunnen uitvinden en kan je gartis meegeleverd bekijken.
Ik heb persoonlijk al verschillende tweedekamerleden van info voorzien
welke, in mijn ogen, misstanden zijn. Niet veel verder dan, bedankt en we
nemen het mee, het maakt of sterker in de opstelling tov, etc hoor. En dat
is kwalijk soms ja, nooit eens een berichtje terug van wat er mee gedaan, de
reactie erop, of wat ook.
Ze veroorzaken dat hun infostroom langzaam opdroogt. Die mensen krijgen van
mij niks meer, daar er blijkbaar toch niks mee wordt gedaan.
Niet dat ik, als ik wat aangeef, ik de veronderstelling ben dat mijn
wereldprobleem daardoor even wordt opgelost. Maar elke politicus weet dat
ook dat een wisselwerking behoort te zijn, mits je graag je
info-voorzieningen in stand wil houden.
Dus in aktie komen heeft niks met de media te maken maar met je eigen
controleverantwoordelijkheid.

Ger