Voorzitter van keuringsartsen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 20 10:27:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk, Ger, dat die nieuwe advocaten-groep CORV o.l.v. Wout van Veen uit
Utrecht goed werk gaat verrichten vanuit de stelling dat een verzekeraar
niet tussentijds haar polisvoorwaarden mag veranderen t.a.v. bestaande
clienten. Zo worden Paars-2 en Balkje-2 de oren gewassen o.g.v. de eigen
marktistische argumenten.
hv,u
------