Van Hooft en Spijkers

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 19 14:45:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry hoor, het feit dat het een lid van dit kabinet zegt maakt het al
onmiddellijk ongeloofwaardig. Uitspraken van dat geteisem hecht ik geen
greintje waarde meer aan. Daar komt bij dat er geen aanslag hoort te zijn.
Er bestaat een convenant, uitvoeringsbesluit, overeenkomst, hoe we het mogen
noemen ook.
Ik heb het ook aan de hand gehad wat betreft een schadevergoeding. Dat is
standaard zo en behoeft alleen goedkeuring bij de verstrekking er van. Je
heoft het later niet eens meer te vermelden bij je aangifte.

Voor mijn gevoel is het rancune.

Ger